rodzina to jest siła!

chciałam powiedzieć coś mądrego. potem chciałam coś ku pokrzepieniu serc. potem żeby było zabawnie.
to jednak nie jest dobry dzień na słowa. na zbyt dużo słów.
to jest dzień na kilka zdjęć i myśl przewodnią, że cudownie jest spotkać się z kimś kto normalnie trochę dalej, jeszcze dalej albo zupełnie daleko.
i kimś kto chociaż trochę obcy to bliski jednocześnie. polecam każdemu taką imprezę międzymiastowo-międzypokoleniową bo rodzina to jest siła!! i się nie zgadzam, że dobrze tylko na zdjęciu...












2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Tekst idealny. Bardzo fajnie,że Macie taką międzypokoleniową imprezę :) zazdroszczę...
    Pozdrawiam BB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam bardzo. Trochę zachodu było ale to nie mój zachód, więc się po prostu nieźle bawiłam. Ale aż zachciało mi się pogrzebać w korzeniach mojej familii... :)

    OdpowiedzUsuń